سیر سیاه همدان

سیر سیاه همدان
سیر سیاه سولان
سیر سیاه همدان خرید سیر سیاه همدان فروش سیر سیاه همدان سیر سیاه سولان خرید سیر سیاه سولان فروش سیر سیاه سولان سیر سولان همدان موسیر سولان همدان سولان سیر سیر سیاه همدان سیر تند خرید سیر فروش سیر سیر صادراتی سیر ترشی سیاه بهترین سیر سیر با کیفیت سیر تند سیر سفید سیر درست موسیر تند موسیر نرشی نمایندگی خرید سیر سیاه سولان مرکز فروش سیر سیاه سولان

سیر سیاه همدان

سیر سیاه همدان یک سیر وحشی از کوهستان الوند است که دارای خواص بسیار زیادی است. سیر سیاه فله ای همدان از کوه الوند همدان برای ترشی و خشک شدن مناسب است. سیر سیاه (black garlic) همان سیر خام تازه است که طی یک فرایند مشخص، تخمیر میشود. به اینصورت که سیر سیاه را 50 الی 120 روز در دمای 77 درجه در رطوبت 80% نگه میدارند.پس از این فرایند سیر حالت ژله ای میگیرد و رنگ آن سیاه میشود همچنین مزه شیرین به خود میگیرد و قابل مصرف میشود.

خاصیت سیر سیاه نسبت به سیر سفید،12 برابر بیشتر است و باتوجه به بافت ژله ای مانندی که دارد، راحت تر خورده میشود….هر چقدر سیرسیاه مدت زمان کمتری تخمیر شده باشد، سیر حالت مرطوبی دارد وخیس بنظر میرسد؛ در این صورت ممکن است وزن کم کند و ازنظر مزه نیز کمی به سیر معمولی شبیه است ولی هر چقدر سیر مدت زمان بیشتری تخمیر شده باشد، خشک تر شده و اصلا بوی سیر را ندارد و طعم آن هم کمی به تلخی میزند.

دقت داشته باشید سیرهایی که مزه تلخی بیشتری میدهند، از نظر خواص دارویی بسیار قوی تر هستند و از آن ها میتوان حتی برای درمان بیماری ها استفاده کرد.

از تفاوت های سیر سیاه با سیر سفید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیر سیاه خواص آنتی اکسیدان دارد
  • سیر سیاه شیرین است ولی سیر سفید تند است
  • سیر سیاه نرم است و بافت ژله ای دارد ولی سیر سفید اینطور نیست
  • سیر سیاه بدون بو است ولی سیر سفید بو دارد
  • سیر سیاه، سیاه رنگ است ولی سیر معمولی، سفید است

خرید سیر سیاه همدان

برای (خرید سیر سیاه همدان) فروشگاه های بسیاری وجود دارند که بصورت اینترنتی یا حضوری میتوانید از آنها سیر سیاه را تهیه کنید ولی آیا شما از نحوه فراوری سیری که این فروشگاهها میفروشند اطلاعات کافی دارید؟

امروزه با فواید بسیاری که سیر سیاه دارد، بسیاری به دنبال تولید و فراوری این محصول کرده اند و از روش های متفاوتی مانند پختن در دیگ یا تفت دادن استفاده میکنند درصورتی که سیر باید در مدت زمان لازم در دستگاهی خاص در معرض دما و رطوبت مشخصی قرار بگیرد.

شرکت تعاونی روستایی سولان همدان بصورت حضوری و هم اینترنتی عرضه کننده سیر سیاه همدان با کیفیت بوده که بصورت کاملا اصولی در دستگاه فراوری میشود و با خیال راحت میتوانید از این محصول استفاده کنید. رضایت مشتری ها و تجربه کاربری خوب مشتریان ما این موضوع را اثبات میکند.

برای خرید سیر سیاه همدان میتوانید همین حالا به صورت آنلاین همراه با تخفیف و ارسال رایگان سفارش خود را ثبت کنید.

سیر سیاه فله همدان
تازه همراه با ماندگاری بالا
بدون بو
خوش طعم و خوشمزه
تا 10 برابر خاصیت بیشتر نسبت به سیر
بهترین جایگزین سیر ترشی

برخی از خواص سیر سیاه همدان

سیر سیاه همدان به دلیل وجود آنتی اکسیدان در آن ،خاصیت ضد سرطان دارد همچنین از یبوست هم پیشگیری میکند.

سیر سیاه همدان برای مشکلات معده و نارحتی معده بسیار مفید است کافیست صبح ها مقداری از سیر سیاه را در مقداری آب حل کنید و بصورت ناشتا میل کنید.

سیر سیاه همدان توانایی چربی سوزی و کمک به کاهش وزن را هم دارد و علاوه بر آن چربی ها اضافه بدن را هم دفع میکند.

 

خواص سیر سیاه همدان چیست؟

سیر سیاه برا لاغری

از محبوب ترین خاصیتی که سیر سیاه همدان دارد، کمک به لاغر شدن و کاهش وزن است.سیر سیاه تاثیر زیادی در چربی سوزی دارد به اینصورت که مصرف سیر سیاه هر روز صبح بصورت ناشتا، چربی های مضر خون را کاهش میدهد و متابولیسم بدن را زیاد میکند که درنهایت باعث از بین رفتن چربی های اضافی بدن میشود.

سیر سیاه همدان برای لاغری بسیار مناسب میباشد.

خاصیت آنتی اکسیدانی سیر سیاه همدان

فرایند خاص تشکیل شدن سیر سیاه همدان، باعث شده تا آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سیر سفید داشته باشد و قدرت دفاعی بدن را قوی تر میکند. همچنین سیرسیاه خاصیت ضد سرطانی دارد.

همچنین تاثیر سیر سیاه همدان برای سرماخوردگی و تقویت بدن مانند تاثیر گل گاوزبان است.


 

سیر سیاه همدان
خرید سیر سیاه همدان
فروش سیر سیاه همدان
سیر سیاه سولان
خرید سیر سیاه سولان
فروش سیر سیاه سولان
سیر سولان همدان
موسیر سولان همدان
سولان
سیر
سیر سیاه
همدان
سیر تند
خرید سیر
فروش سیر
سیر صادراتی
سیر ترشی سیاه
بهترین سیر
سیر با کیفیت
سیر تند
سیر سفید
سیر درست
موسیر تند
موسیر نرشی
نمایندگی خرید سیر سیاه سولان
مرکز فروش سیر سیاه سولان

سیر سیاه سولان همدان

سیر سیاه سولان همدان


 

درمان کم خونی

یک داروی بسیار مناسب برای افرادی که به کم خونی دچار شده اند، استفاده از سیر سیاه همدان فله ای میباشد.با مصرف چند حبه سیرسیاه در طول روز، به راحتی کم خونی را درمان کنید و خودتان را از شر تاثیرات منفی آن نجات دهید.

همچنین مصرف 21 عدد مویز به صورت ناشتا میتواند کم خونی را برطرف کند.

تقویت مغز با سیر سیاه همدان

سیر سیاه همدان به دلیل ترکیبات خاصی که دارد، به افزایش حافظه انسان کمک کرده بنابراین از بروز بیماریهایی مانند آلزایمر جلوگیری میکند.

با سیر سیاه همدان فشار خون را تنظیم کنید

یکی از مهمترین خواصی که سیر سیاه فله ای همدان میتواند داشته باشد، کمک به کاهش و تنظیم فشار خون است.امروزه که اکثر مردم از بیماری فشار رنج میبرند و از داروهای شیمیایی استفاده میکنند، علاوه بر عوارضی که داروهای شیمیایی دارد ممکن است استفاده از این داروها دایمی شود.

استفاده از سیر سیاه همدان میتواند تاثیر خوبی بر روی فشار شما داشته باشد حتی میتواند جایگزین دیگر داروها شود.بهتر است برایتنظیم فشارخون از سیر سیاه استفاده کنید.اگر از داروهای شیمیایی استفاده میکنید، بهتر است برای مصرف سیر سیاهبا پزشک مشورت کنید.

کاهش قند خون

علاوه بر تاثیر بسیار خوبی که سیر سیاه همدان روی فشار بالا میگذارد، برای کاهش قند خون نیز استفاده میشود.بنابراین افراد دیابتی که قند خون بالایی دارند نیز با مصرف سیرسیاه میتوانند به کم شدن قند نیز کمک کنند.

بهبود کبد چرب

دیگر نگران بماری کبد چرب نباشید؛ با استفاده از سیر سیاه همدان این بیماری شایع را محار کنید. سیر سیاه برای بهبود کبد چرب مفید بوده و میتواند باعث کاهش چربی در بدن شود. مصرف چند حبه از سیرسیاه در طول روز برای درمان کبد چرب عالی است.

علاوه بر این سیر سیاه همدان بر کنترل قند خون تاثیر خوبی میگذارد.

از دیگر خواص سیر سیاه همدان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به درمان کبد چرب
  • چربی سوزی و لاغری
  • تنظیم قند خون
  • سلامت قلب
  • جلوگیری از بیماری های قلبی
  • کاهش فشارخون
  • کاهش التهاب و درد مفصل
  • تقویت بدن

سیر سیاه همدان بهترین خوراکی هست که همانند دارو عمل میکند بطوریکه خوردن دو حبه از آن قبل از غذا به صورت معجزه آسایی به تقویت بدن کمک میکند.

سیر سیاه همدان یک داروی کامل برای بدن به حساب می آید.

شرکت تعاونی روستایی سولان همدان
Sulan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/sulanir/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399

0 دیدگاه در “سیر سیاه همدان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *